Het aftellen begint! - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu Het aftellen begint! - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu

Het aftellen begint!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

03 Januari 2009 | Nederland, Terheijden

Hallo allemaal!

Het is eindelijk zeker! Ik vertrek per 1 maart met een paar klasgenootjes naar Ghana!
We gaan daar stagelopen in het plaatselijke ziekenhuis, gedurende 3 maanden.. Ik ben benieuwd :D Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen! :D

Kuss!

  • 03 Januari 2009 - 16:42

    Carin:

    Hoi Suzanne,
    ik zal je niet meer zien voordat je naar Ghana gaat, dus daarom wens ik je alvast heel veel plezier en succes daar!!
    Groeten!

    Neeeeeeee:D
    tuurlijk zie ik je nog 1000x voordat je gaat!! Dan gaan we uitgebreid afscheid nemen en dan ga jij daar heel veel plezier hebben en hard werken en ik jou heel erg missen! Maar als je dan hier alles opschrijft wat je doet, blijf ik toch op de hoogte van je!
    Nou tot vanavond he;)
    Kus

  • 04 Januari 2009 - 13:20

    Anoek:

    Suzanneeeee,,

    super dat je een site hebt aangemaakt!!:d kunnen we mee lezen wat je meemaakt daar!Natuurlijk gaan we je heeeeeel erg missen:(.. wij blijven maar in het koude landje, wooow dan wor je wel lekker bruin als je vrij bent!!:D

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    Plezier daaro alvast:d

    en tot de volgende meeting weer!!;)

    Kusjjjee

  • 06 Januari 2009 - 16:11

    Coen:

    Respect!

  • 11 Januari 2009 - 10:45

    Juud:

    Vet! Wij hebben gewoon onze eigen site!

    Tot snel Kus

  • 12 Januari 2009 - 13:41

    Loontje:

    Hey.. Oh wat een mooi site.. Leuk man, kan ik tenminsten bijhouden wat jij daar aan het doen bent! :D hihih
    Vind wel jammer dat je niet meer bij mij in de klas zit! Was altijd kei gezellig1 :D

    Maar goed..

    Ik heb je site en zal hem in de gaten houden als je daar bent!!

    Xx ilona

  • 12 Januari 2009 - 18:12

    Laurie:

    Pfoeeeee en ik ga jou missen swaa!!
    In de steek laterr!!
    Toch hou ik van je!!

    Kusss!

  • 12 Januari 2009 - 18:42

    Don:

    Ik ga je nu alvast onwijs veel plezier en genot toewensen daar.. zal vast genieten worden daar.. maar ook wel moeilijk denk.. volgens mij is Ghana best een land met een enorm cultuurverschil .. dus wordt wel heftig. Nou meid.. heel veel succes nog met aftellen.. en houd ons op de hoogte he ;)

    Groetjes Don

  • 12 Januari 2009 - 20:30

    Karin En René:

    Hey suus,

    Leuke site!:-)
    Wij zullen je niet meer zien voordat je vertrekt, vandaar dat we je alvast heel veel succes willen wensen in Ghana!We zullen de site zeker goed in de gaten houden :-) en houd ons op de hoogte!:-)
    Veel plezier!

    Liefs en dikke kus van ons!

  • 14 Januari 2009 - 09:24

    Jan Engelen:

    Ha nichtje, kom maar op met die verhalen! Ik zet me alvast schrap... :)

  • 03 Februari 2009 - 12:45

    Ineke:

    Hey Greetje,

    Heel veel plezier en succes in Ghana!!! Ik hou het bij de kraam hier in Nederland!! Ik zal je site regelmatig bezoeken. Zet je er ook foto's op?

    liefs Ineke

  • 03 Februari 2009 - 19:27

    Rina.:

    Hoi Suzanne.

    Ik wens je alvast veel succes in Ghana. Laat de cultuurschok maar over je heen komen en geniet van alles wat je daar gaat doen en meemaken.
    Kom voor maart nog wel een keertje langs.

    Liefs.

  • 05 Februari 2009 - 17:35

    India:

    You go girl!!!

    zaterdag gaan we nog even borrelen @ breda! en dan zal ik je waarschijnlijk niet meer zien:(
    Jij mag al en ik moet nog een half jaar wachten tot ik eindelijk weer mag:(:( niet eerlijk!!!
    haha

    i see 3 words:
    geniet, geniet, geniet

  • 06 Februari 2009 - 13:59

    Bart:

    De Van Loontjes go Africa! :P

  • 09 Februari 2009 - 12:01

    Petra:

    Heey Suzanne.

    En ben je er al klaar voor, Nog maar een paar weekjes. Ik ben erg benieuwd hoe je het daar ga vinden. Ga je zeker volgen via deze weg.
    Heel veel succes daar! En geniet er van!

    Mischien zie ik je nog met carnaval?

    Liefss Kus Petra

  • 09 Februari 2009 - 21:25

    Chantal:

    Hey Suus,

    Heel veel plezier in Ghana, geniet er lekker van!
    Suc6!!

    xxx

  • 12 Februari 2009 - 13:13

    Carin:

    Suzer!!
    Nog een paar daagjes en je gaat ons verlaten!!
    Maar eerst gaan we nog volop feesten en doen :D
    Tot zondag ;)

    Kuss

  • 15 Februari 2009 - 11:35

    Mark:

    Heey,
    leuk hoor! Ada is een mooi plaatsje! welk huisje zit je?
    iig heel veel plezier!

    Groetjes,
    mark en anne

  • 16 Februari 2009 - 14:38

    Lieke:

    Suzanneeeeeee

    Als wij nou allemaal gaan protesteren dat we geen 3maanden zonder je willen. Blijf je dan? :p

    Ik (we) ga je enorm missen! :'(

    Maar toch; veel plezier!

  • 18 Februari 2009 - 20:01

    Marlies:

    Hoi Suzanne,
    wat ontzettend leuk dat je naar Ghana gaat! een geweldige kans lijkt mij. Geniet van de andere cultuur, natuur en de mensen. Ik ga zeker jouw verhalen volgen!
    Liefs, Marlies (en Jac natuurlijk)

  • 19 Februari 2009 - 17:05

    Laurie:

    Daaaamnnn!!
    Het gaat allemaal veel te snel suuss!! :( 3 maanden is echt zo fucking lang! Maarjaa wel onwijs relaxt om mee te maken natuurlijk zown stage in Ghanaa! Njaa zolang je maar genoeg shaked en appelsap drinkt hou je het wel vol! :D Eerst nog loss met carnaval en vanaf dan nog maar een week! :| Amaaai broo!! Ik begin alvast met aftellen tot je terug bent okidoki!? (A)

    Dike Knuffel xx van uwe broer!

  • 27 Februari 2009 - 14:24

    Chris En Jopie:

    Hoi Suzanne,
    Ik was nog iets vergeten,
    nl. wordt niet verliefd
    op 'n mooie zwarte Ghanees
    of Ghana zelf, want dan ga je nog emigreren ook.(hi,hi).
    Wij wensen je 'n geweldige
    tijd toe. Veel liefs!
    Chris en Jopie

  • 01 Maart 2009 - 12:57

    Mandy:

    Suzel! Je zit nu gewoon in het vliegtuig... Reis begonnen! Ontzettend veel plezier, lief nichtje. Ga ontzettend veel genieten en vergeet niet je gelukspoppetje veilig bij je te houden he ;) Tot over drie maandjes!! Dikke kus

  • 01 Maart 2009 - 15:09

    Your Daddy:

    kmissjoe

    flying high high
    above the sky
    with angels around me
    so far away from home

    byebye

  • 01 Maart 2009 - 19:01

    Martijn:

    veel plezier zusje!

  • 02 Maart 2009 - 20:25

    Martijn:

    Goed dat je veilig bent aangekomen! En grappig dat je ons nog zag zwaaien :P
    Wen maar snel aan het warme Ghana! x

  • 02 Maart 2009 - 20:32

    Martijn:

    Goed dat je veilig bent aangekomen! En grappig dat je ons nog zag zwaaien :P
    Wen maar snel aan het warme Ghana! x

  • 02 Maart 2009 - 20:32

    Martijn:

    Goed dat je veilig bent aangekomen! En grappig dat je ons nog zag zwaaien :P
    Wen maar snel aan het warme Ghana! x

  • 03 Maart 2009 - 05:53

    Ardon:

    Hey hallo,
    Het is al 1 maart geweest... en nog geen nieuw berichtje van Suus?!
    Kom op meis, houd ons niet langer in spanning en vertel ons hoe het daar allemaal is..
    Of kennen ze daar geen internet??!

    Groetjes Don

  • 03 Maart 2009 - 12:52

    Fianceej:

    Een zeer zwaar afscheid, maar ben nu toch wel benieuwd naar een berichtje van mn fianceej...
    Enjoy your time...

    Kuzz

  • 04 Maart 2009 - 08:30

    Ad En Willy:

    Hoy Suusje
    Ben je veilig aangekomen?
    Je zal wel moeten wennen aan 'n heleboel dingen maar daarom zit/werk je daar!Heel veel succes en hou je haaks!
    Dikke kus van ons

  • 04 Maart 2009 - 11:05

    Petra :

    Heey Suzanne

    Veilig aangekomen?
    Hoe is het daar?? Lekker warm? Zeker wel heel erg wennen. Ben erg benieuwd hoe je het daar vind!

    Liefss Petra

  • 04 Maart 2009 - 11:56

    Erwin:

    Heey Suus!!

    En hoe is het daar? is de reis goed gegaan? jezelf al aardig kunnen settelen daar ;)
    Veel succes en veel plezier uiteraard!! Het wachtten is op de eerste foto`s :D

    Kus

  • 05 Maart 2009 - 12:22

    Je Bradaaaa:

    Suuuuussss!! :D

    Ach je weet ik mis je nu al! 3 maanden worden zwaar! :(

    Dikke kuss van je lauwste broeder!

  • 05 Maart 2009 - 16:24

    India:

    gangstaaaa!
    schiet op met die story's van je:P ik kan niet wachten om te lezen hoe je het het vind in ghana!

    kusss

  • 06 Maart 2009 - 17:07

    Lian:

    hé Suzanne
    Ik heb je al een paar keer aan de telefoon gehad en weet hoe het met je gaat. Het is erg warm, dag en nacht 35 gr.
    Jullie hebben in het zwembad van een hotel mogen zwemmen (gratis).
    Je zit al onder de muggebeten (ondanks je muskietennet en de DEET)
    Ook ben je door rode mieren gebeten, die op je dekbed waren gekropen (dat buiten hing te luchten).
    Maar de mensen zijn erg aardig en de negerkindjes erg lief.
    Maandag voor het eerst naar het ziekenhuis om te zien wat jullie daar moeten doen en wanneer.
    Daarna zullen jullie daar
    pas gebruik kunnen maken van internet.
    Dus wij wachten geduldig op alle mooie foto's en verhalen die nog moeten komen.
    Ik bel je binnenkort weer.
    mama


  • 07 Maart 2009 - 13:39

    Wim En Ineke:

    Hoi Suzanne,
    Wij hebben gehoord dat je goed aangekomen bent en hopen natuurlijk dat je een geweldige tijd in Ghana door gaat brengen.
    Wij kijken uit naar alle berichtjes uit Ghana.
    Groetjes van

    Wim en Ineke

  • 07 Maart 2009 - 18:19

    Bart:

    Ik ben allang bij NUL hoor!! :P Ben benieuwd naar t eerste bericht uit Ghana :)

  • 08 Maart 2009 - 15:31

    Inge En Niels:

    Hee nichtje!
    Hoe is het daar??
    Las net het berichtje van tante Lian en volgens mij zit je daar best oke!
    Heeeeeel veel plezier en succes toegewenst en geniet van al het moois daar!
    Liefs Niels en Inge

  • 08 Maart 2009 - 23:10

    Don:

    Las net het berichtje van je ma..
    Goed om te lezen dat je bent aangekomen..
    We wachten geduldig op je verhaaltjes en foto's!
    Groet Don

  • 10 Maart 2009 - 09:23

    Robin:

    Heey nichtje,

    Have fun daar in het zuiden.
    Kom vooral heel trug ;)

    groetjes Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 03 Jan. 2009
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 38516

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 08 December 2014

Living the good life @ Aruba!

07 Maart 2014 - 05 April 2014

Zuid Afrika!

12 Augustus 2013 - 07 September 2013

Maleisie!

15 September 2011 - 05 Oktober 2011

Adventure girls in Indonesia

12 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Backpakken in Thailand

01 Maart 2009 - 11 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: