Zweten in Thailand! - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu Zweten in Thailand! - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu

Zweten in Thailand!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

22 Mei 2010 | Thailand, Kanchanaburi

Zoo hier weer een verhaaltje uit Thailand!
Ik ben net bezig geweest met de foto's op een stickje te zetten, maar helaas pindakaas heb ik maar ruimte voor 10 foto's hier.. en dan zou ik eerst al mn foto's van Ghana moeten wissen, en dan pas kan ik Thailand pics erop zetten. Dus of iemand moet zin hebben om me fotoruimte te doneren ;) Een goedwillige vader misschien? Of ik kan er niets op zetten..haha!

Maar ondertussen zitten we ruim 1.5 week hier in Thailand.
We zijn na een dagje Sukhotai verder gegaan naar Kanchanaburi. En onderweg zijn we langs Bangkok gegaan met de bus. Maar er was echt helemaal niets van de onrust te merken. We zijn maar in bepaalde wijken geweest, maar vandaag hoorden we van andere backpackers dat ze er vorige week een hele week zijn geweest, en dat ze niets van de onrust gemerkt hebben!
Nu zitten we al 2 daagjes in Kanchanaburi, ook een grote stad. We zijn vandaag langs de Erawan Waterfalls gegaan. Een leuke trip met een groep, maar zo vermoeiend. 2u lopen, alleen maar omhoog, in de jungle, met 39graden. Pfft. We zijn ook echt nog niet aan de hitte hier gewend.
Gister hebben we fietsen gehuurd en hebben we de stad verkend. Erg leuk, alleen heel raar dat je hier aan de andere kant van de weg moet fietsen!
En 's avonds hadden we een film gekeken, en naderhand wilden we gaan slapen. Zagen we ineens iets bewegen, was het een enorm grote duizendpoot!!! Gadverdamme zeg..
Echt zeker 15 cm lang en dik! Het leek wel een slang. Anouk en ik zetten het dus op een gillen, en toen kwam onze thaise buurvrouw helpen, en die heeft hem toen vermoord gelukkig. Resultaat, een slapeloze nacht, en als we sliepen kregen we nachtmerries over vieze beesten.

Morgen is ons laatste dagje in Midden Thailand, morgen gaan we met de nachttrein van Bangkok naar Ko Samoi. Naar het zuiden, strandhoppen, chillen, bruin worden (gister zijn we voor het eerst gaan zonnen bij een zwembad, dus we zijn nu zo rood als een kreeft, terwijl iedereen in nl volgens mij al bruiner is..en dat mag niet haha ), genieten van het leventje hier!

Bedankt voor al jullie reacties!
En tot snel weer!
Liefs Suzanne

• 23 Mei 2010 - 09:46

Charlotte:

Roomie,

Weer een top verhaal, jullie vermaken je daar wel ja! Geniet er nog maar van, en zorg er idd maar voor dat je bruin bent want t zonnetje heeft NL ook gevonden haha..;) Zal straks tijdens Dancetour nog even een dansje voor je doen, dan ben je er toch een beetje bij!

Veel plzier nog en de groetjes aan je reis buddy!

xxx

• 23 Mei 2010 - 10:56

Rene En Lian:

hallo Suzanne
    Het is dus toch nog goed afgelopen. s'Nachts niet gebeten door andere enorme giftige duizendpoten. Gelukkig maar. Blijf op je hoede voor al het aanwezige gevaar in Thailand!!
    Geniet van al het moois wat je ziet, want 4 weken zijn zo om.
    Je vrijgevige papa zal je wel fotoruimte doneren hoor. We horen weer wel wat van je?!
    Groetjes en kusjes van je papa en mama. Daag.

• 23 Mei 2010 - 17:08

Ad En Willy:

hoy Susanne
    Wat doe je toch in zo'n land met enge beesten!?Hier zitten alleen veel rupsjes als je gaat fietsen, niet prettig maar gelukkig niet zo eng.Ga lekker bruinen de komende tijd en plezier maken.

Groetjes

• 23 Mei 2010 - 20:19

Stjoepidt Ded:

goedwillig een donatie van 100 foto's'omdat jij m'n liefste dochter bent.
    snik

• 24 Mei 2010 - 06:41

Carin&joeri:

Heeee, wil geen verhalen over vieze beesten horen, dan durf ik straks niet meer. Haha nee leuk je verhaaltjes te lezen. Heel uit de nachttrein gekomen? Lekker in t zuiden, is lekker weer? Tot over 2 weekjes! Xxxx carin&joeri

• 24 Mei 2010 - 10:57

Marlies & Jac:

Hoi Suzanne,

leuk om weer van je te horen! Veel aan je moeten denken met al dat gedoe in Thailand. Gelukkig merk jij er niets van. Geniet nog lekker van je vakantie!

liefs

• 24 Mei 2010 - 12:40

Don:

Heb geweldig gelachen om je verhaaltje.. vooral dat stukje met die duizendpoot ook.. hahaha ;)
    Nou veel plezier nog komende weken.!

Ik hou het bij ;)

groet Don

• 24 Mei 2010 - 17:50

Anoek:

Hee,

Haha jakkes van dat beest:P snap dat je dan eng gaat dromen haha!
    Wat een lieve foto trouwens met dat tijgertje!
    Geniet nog van je weekjes!

xx Anoek

• 25 Mei 2010 - 07:50

Mariska:

Heel veel plezier daar! Klinkt erg leuk! xx Mariska

• 25 Mei 2010 - 12:35

India:

suus!!!! wat een leuke verhalen zeg! hoe vindt het backpacken?? zo zie je nog eens wat!
    Nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Veel plezier nog! ben benieuwd naar je foto's!
    kuss india

• 25 Mei 2010 - 15:09

Mandy:

Wat een fantastische foto met die tijger, Suzie! Kun je er niet eentje voor me meenemen? ;) Laat die enge beesten iig maar thuis, waaahhh! Ik ben net terug van m'n roadtrip Munchen-Venetie-Reims, was erg tof maar natuurlijk lang niet zo avontuurlijk als jouw roadtrip haha. Geniet lekker van het chille deel van je reis! xxx

• 25 Mei 2010 - 17:19

Melanie:

Hey Suzy!
    Ben je avonturen aan het volgen ;) Zeer succesvol zo te lezen! Wel zielig van die tijgers :(
    Geniet ze op die heerlijke bounty eilanden!
    Xx

• 05 Juli 2010 - 22:08