Salou of Koh Phagnan? - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu Salou of Koh Phagnan? - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu

Salou of Koh Phagnan?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

31 Mei 2010 | Thailand, Koh Tao

Hi allemaal!

Wederom een verhaaltje om jullie op de hoogte te houden! Denk dat dit wel een van mn laatste blogs is, aangezien we nog maar iets langer dan een week hier zijn ..

We hebben net 5 daagjes Koh Phagnan achter de rug. Dit was echt super. ()alleen soms hadden we het idee dat we in Salou zaten met beachmasters..echt alleen maar jongeren! )We zaten de eerste 2 dagen in een resort, met een NL eigenaar, en serieus bijna alle gasten waren Nederlanders geloof ik..
Leuk om even te socializen, maar toch hou ik er niet zo van om allemaal nederlands om me heen te horen hier.

Na 2 dagen zijn we verhuisd naar een ander resort. We zaten zo ver weg van het strand waar de fullmoon party zou zijn.
Dus gingen we met Robert, een canadees, Simon een australier en met Dave uit de UK naar een ander resort. En hier hebben we dan 3 dagen gezeten, en de fullmoonparty hebben we mee mogen maken. Echt geweldig! Heel het eiland liep vol met toeristen, en 2 dagen later was iedereen ook weer weg. Nu zijn we bij Koh Tao. Een ander eilandje in het zuiden. Een paradijs voor duikers. We zijn hier vandaag aangekomen per boot, bommetje vol met jongeren. Leek net een trip van Beachmasters. Anouk en ik hadden nog geen hotel, dus op de pier aangekomen werden we bestookt door thaise mensen die ons in hun hotel wilden. Dus we hadden een deal gemaakt, we zouden naar het hotel gaan kijken, en als we het niets vonden zou de taxidriver ons naar een ander resort brengen. For free. Nou prima.
Maar na een tijdje waren we er dus..dus wij gingen naar binnen. Bleek dat het helemaal geen hotel was, maar dat we er alleen konden duiken. Dus miscommunicatie? En de taxidriver wilde nog geld van ons ook. Maar dit weigerden we, ons was iets heel anders beloofd. Nou ik heb nog niet eerder zo een boze Thai meegemaakt. Hij schold ons uit, en scheurde weg in zn jeep. Oeps..
Vandaag lekker aan het strand gelegen. Ik probeer nog een keer foto's erop te zetten. Mijn fototoestel is helaas ook gesneuveld.. dus we hebben nog maar 1 fototoestel. Hopelijk overleefd deze het.

Het is echt nog geweldig hier. We ontmoeten elke keer weer superleuke mensen. En het is zo makkelijk om hier te backpacken en hotels te vinden. Echt een heerlijk leventje hier! Morgen gaat Anouk duiken, ik weet het nog niet..waarschijnlijk ga ik mee op de boot en daar een beetje zonnen en zwemmen. En overmorgen gaan we snorkelen en genieten! :D

Tot snel! XX

• 31 Mei 2010 - 18:18

Itsjordeddie:

je bekt weer 'n ardig endje weg zeg. Kan natuurlijk ook niet anders als je bek pekt en door Thailand trekt; zei de gek met 'n smeil op z'n bek
    siejoeleetur

• 31 Mei 2010 - 18:27

Mandy:

Suus, geniet van je laatste weekje! xxx

• 31 Mei 2010 - 18:32

Martijn:

Je maakt echt veel te veel mee! Geniet nog van de laatste week! Je moet trouwens binnen een jaar nog een keer ergens heen gaan om je fotoruimte te gebruiken :P

• 31 Mei 2010 - 19:40

Cháneng&Remco:

Heey suzanne!

Zo te lezen bevalt Thailand je wel. Wij zijn echt super jaloers op je :( Je hebt al echt gave dingen kunnen doen! Veel plezier nog en we zien je gauw weer om foto's te komen kijken!

kusjes xx

• 31 Mei 2010 - 20:04

Ad En Willy:

Hoy Suusje
    Wat 'n vakantie zeg!Veel zien en doen, 't kan niet op!Of toch wel, over 10 dagen is 't weer voorbij.Geniet dus nog maar flink en kom lekker bruin terug.

Groetjes

• 01 Juni 2010 - 06:39

Ardon:

Hey hey,

Spannende tripje meegemaakt zo te lezen.. geniet nog van je laatste weekje en tot snel maar weer! ;)

• 01 Juni 2010 - 09:57

Lieke:

Oef, hoe ga jij het overleven zonder fototoestel!? Hopelijk zijn de fotos die al gemaakt zijn niet weg!Klinkt erg gezellig allemaal. Geniet nog er nog maar van Xx

• 01 Juni 2010 - 11:52

Chris En Jopie:

He, watje, de laatste dagen geen enge beesten gezien? Moet je maar naar Zeeland gaan (zoals wij, hooguit 'n mug!) Grapje hoor, want blijkbaar heb je het vooral heel leuk. Voor je het weet ben je weer thuis, dus nog flink genieten deze week. Goede reis terug!Liefs, Chris en Jopie

• 01 Juni 2010 - 17:02

Karin, René En Davey:

Hey suuske!

Bedankt voor je kaartje, we hebben hem vandaag ontvangen.
    Lekker hoor, om die blogs van je te lezen, ben ook zeer benieuwd naar je foto's...
    Ohja, ik geef je 1 tip, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, als je durft onder water te zwemmen, ga duiken!!Ik heb het heel lang geleden in Griekenland gedaan, het was een geweldige en mooie ervaring en anders geniet je gewoon op het water van al het moois!
    Veel plezier nog!

Kusjes!xxx

• 01 Juni 2010 - 19:52

Jac & Marlies:

Hoi Suzanne, hartstikke bedankt voor jouw kaartje! Echt heel leuk om het allemaal zo te volgen. Geniet er nog lekker van. xxx

• 03 Juni 2010 - 16:35

Anoek:

Klinkt weer helemaal leuk :) Damn jammer van je fototoestel... maar er zullen er vast al erg veel op staan ;) Geniet dr nog maar ff van! Alvast goede reis terug!

Xxx

• 03 Juni 2010 - 19:27

JaKaDa:

Hey Suzanne, bedankt voor je kaartje; leuk hoor. Dat je daar nog tijd voor maakt. Geniet nog van t heerlijke leven daar want t zit er al bijna weer op en dan zie ik je vast weer op de werkvloer hahaha
    grtz Jannie, Kaylee en Dani

• 08 Juni 2010 - 09:32

Ingel:

wat heb jij een zwaar leven swa haha...klinkt goedd dat zwemmen en zonnen;)..wat een stomme taxichauffeur shiittt..
    tot over een paar daagjess dan kom ik bij u langs om bij te babbelen!!!kusjesss

• 05 Juli 2010 - 22:09

Keetie:

dikzak, wanneer komt de baby?