Laatste daagjes voor onze big trip naar Thailand! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu Laatste daagjes voor onze big trip naar Thailand! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes voor onze big trip naar Thailand!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

10 Mei 2010 | Nederland, Breda

Hallo allemaal, vrienden en familie en alle anderen die dit lezen!
Ik zou in eerste instantie geen blog bij gaan houden..
Maar iedereen vroeg of ik ze op de hoogte wilde houden, of ik ze ging mailen of foto's online zou zetten..
Dus ik dacht, dan ga ik mijn waarbenjij.nu maar weer bijhouden!
Dat is net zo leuk, iedereen kan het lezen en is dan meteen up to date.

Ik vertrek over 1.5 dagje naar Thailand met Anouk. Na onze trip naar Ghana wilden we alletwee zo graag weer gaan reizen. Het liefst weer naar Ghana, maar ivm geld en toch de drang om zoveel mogelijk van de wereld te zien, werd het Thailand! Laatste tijd is het alleen erg onrustig in Thailand, veel demonstraties en ook worden niet essentiele reizen afgeraden.
Maar wij zijn vastberaden, en gaan de trip gewoon maken! Ook al zijn mijn ouders het er niet helemaal mee eens ;)
Vandaag mijn backpack ingepakt, ideaal, zoveel als hierin past! Ik heb vast en zeker weer veel te veel kleren bij, maar ach, het past allemaal! Vandaag zijn we met de huisgenootjes uit eten gegaan, een afscheidsetentje. Morgen nog even de laatste spulletjes kopen en laatste voorbereidingen treffen & afscheid nemen van het thuisfront.
En dan woensdagmorgen rond half 9 vertrekken Anouk en ik vanuit de Sophiastraat. Thailand here we come!
Ik hoop dat ik Thailand de mogelijkheid heb om af en toe een blog te plaatsen en hopelijk wat foto's! Zo niet, dan merken jullie het ook vanzelf ;)

Liefs!
Suzanne

  • 10 Mei 2010 - 19:40

    Carin:

    Ik hoop u morgen nog te kunnen zien, maar anders heel veel plezier!
    Ik wil alle vette plekjes weten, zodat ik die ook in Augustus kan bezoeken!!

    Jee, maak er een topmaand van!

    Kus

  • 10 Mei 2010 - 19:46

    Charley:

    Lieve roomie,

    Wil je alvast heeeeel veel plezier wensen in Thailand! Zal je wel missen, wordt wel stil zo zonder jou en Anouk! Maar ga t wel overleven met Bette haha..

    Geniet ervan, gedraag je en tot over een maandje!!

    xx Charley

  • 10 Mei 2010 - 19:49

    Marlies & Jac:

    Wat leuk Suzanne! Een hele goede reis en veel plezier. En: wij vinden het erg leuk om jou op die manier weer te kunnen volgen!
    xxx

  • 11 Mei 2010 - 05:26

    Ardon:

    Hey joh,
    Wat leuk dat je weer op pad gaat!! Ik wens jullie natuurlijk ontzettend veel plezier, maar dat gaat vast goed komen!!

    Groetjes Ardon

  • 11 Mei 2010 - 07:37

    Mandyh:

    Lieve Suzie,
    heel veel plezier de komende weken in Thailand! Ik hoop dat het lukt om ons op de hoogte te houden :) Maak er een ontzettend mooie trip van!
    xxx

  • 11 Mei 2010 - 09:17

    Chris En Jopie:

    Hoi Suzanne,
    Het is dus bijna zover, gepakt en gezakt. Volgens mij is het in Bangkok al rustiger. Maar ouders blijven altijd bezorgd, al ben je 50 jaar. (zou ook niet goed zijn als dat niet zo was).Wij wensen je 'n paar fijne weken toe. Groetjes! Chris en Jopie

  • 11 Mei 2010 - 16:32

    Anoek:

    Heel veel plezier in Thailand!!! Maak vooral heel veel foto's haha!
    Tot over een aantal weekjes!

  • 11 Mei 2010 - 17:06

    Kreesieded:

    hou je thaai!

    ps

    doe niks geels of roods aan

    baai, baai

  • 11 Mei 2010 - 17:31

    Ad EnWilly:

    He wereldreiziger
    Daar ga je weer!
    Goeie reis en we hopen veel van je te horen/zien.
    Groetjes

  • 11 Mei 2010 - 19:12

    Karin, René En Davey:

    Lieve suus,
    Geniet van je reis door Thailand, ik ben zelf in Indonësie geweest en dat was helemaal geweldig, dus Thailand moet dat ook zeker zijn!Goeie reis morgen en we houden je verhalen en foto's zeker weer in de gaten!
    Veel plezier!

    Liefs van ons!

  • 12 Mei 2010 - 11:49

    Lieke:

    Eeeejjzzz toch waarbenjij.nu-en! Tof!
    Ik wens jullie een maand vol leuke avonturen! :)

  • 12 Mei 2010 - 16:18

    Petra:

    Heey Meid

    Heel veel plezier!!
    Ik hou je site in de gaten!

    Xxx Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 03 Jan. 2009
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 38510

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 08 December 2014

Living the good life @ Aruba!

07 Maart 2014 - 05 April 2014

Zuid Afrika!

12 Augustus 2013 - 07 September 2013

Maleisie!

15 September 2011 - 05 Oktober 2011

Adventure girls in Indonesia

12 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Backpakken in Thailand

01 Maart 2009 - 11 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: