Ready to go! - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Terheijden, Nederland van Suzanne Loon - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

07 Juni 2014 | Nederland, Terheijden

Hallo lieve vrienden & familie en collega's! ;)

Het is weer tijd om mijn waar ben jij . nu te gaan gebruiken! Dat betekent dat ik op het punt sta om weer een nieuw avontuur te gaan beginnen! :)
Zoals de meesten ondertussen wel weten ga ik naar Aruba om hier te gaan werken voor een tijdje! Ik ga hier 40u in het Dr. Horacio E. Oduber Hospitaal werken. Ik kom hier in de flexpool, dus ik kan op elke afdeling geplaatst worden als ze hier verpleegkundigen nodig hebben. Een vriendinnetje, Anne zit er ondertussen al een maandje. En die heeft ook al een leuk appartement voor ons gevonden! Dus dat scheelt al! 40u hard werken, op Antilliaans tempo hopelijk.. en daarnaast genieten van het leven op Aruba :)
Deze laatste 2 weken heb ik mijn afscheidstournee gehad, veel feestjes en uit eten en borrels @ jazz.. allemaal ter ere van mijn vertrek ;) Erg leuk, maaaar nu ga ik iedereen nog meer missen omdat het deze laatste weken zo gezellig was!
Nu nog een laatste nachtje in Terheijden slapen bij de parents, en dan begint mijn avontuur.. spannend!

  • 07 Juni 2014 - 22:07

    Lieke:

    Have fun mattieeeee

  • 07 Juni 2014 - 22:19

    Suzanne Van Loon:

    heee reactie! ;) Thanks mateeee, tot de volgende facetime!

  • 07 Juni 2014 - 23:42

    Jopie En Chris:

    Lekker slapen,je laatste nacht thuis. Goeie reis en geweldige tijd in Aruba. Hopelijk stuur je veel berichtjes.

  • 08 Juni 2014 - 16:26

    Lotte:

    Ik ga je volgen sista! Veel plezier daar! x

  • 10 Juni 2014 - 10:42

    Mandy:

    Heel veel plezier Suzie! Hopelijk is je vlucht goed verlopen en heb je de eerste zonnestralen al gevangen. Ben benieuwd naar je volgende update en foto's x

  • 15 Juni 2014 - 14:34

    Peter Engelen:

    Suzer.waarbenjij.nu? Tja, op Aruba! Komende maanden zal dat niet veranderen dus word het, wat mij betreft, Suzer.watdoejij.nu? Mijn bewondering en respect voor jou was al hoog en stijgt alsmaar. Een moeilijk en verantwoordelijk vak uitoefenen in een tropisch land lijkt mij een hele uitdaging. In het begin misschien nog wat heimwee maar die gaat vanzelf over, zeker als je hier regelmatig schrijft. Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat en hoe het leven daar is. Take it easy. Groetjes, Peter.

  • 19 Juni 2014 - 19:15

    Rina Engelen:

    Hoi Suzanne. Ben jij al net zo goed gewend op Aruba dan Brammetje in Terheijden. Dan komt het vast wel goed met je. Hoop snel iets van je te lezen. Gezellig weer meer leven in huis. Hij vindt het erg leuk om veel aandacht te krijgen. Weet ook buiten al goed de weg. Lieve groetjes van Rina.

  • 24 Juni 2014 - 12:53

    Marlies:

    Bon dia, hoe gaat het daar in Aruba? Al een beetje gewend Suzanne? En: zijn er veel poezen ter "vervanging" van Brammetje?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 03 Jan. 2009
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 38455

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 08 December 2014

Living the good life @ Aruba!

07 Maart 2014 - 05 April 2014

Zuid Afrika!

12 Augustus 2013 - 07 September 2013

Maleisie!

15 September 2011 - 05 Oktober 2011

Adventure girls in Indonesia

12 Mei 2010 - 10 Juni 2010

Backpakken in Thailand

01 Maart 2009 - 11 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: